Beranda > Wouwwwww...!! > Wow! Petani Seksi Pose Bugil di Kalender

Wow! Petani Seksi Pose Bugil di Kalender

18/08/2009 – 14:21

Nusantara HK Mulkan

INILAH.COM, London – Di negara kita, petani sering diidentikkan dengan warga desa yang berlumuran lumpur karena setiap hari turun ke sawah. Namun, kesan ini akan berubah jika melihat sejumlah gadis muda yang berprofesi sebagai petani di North Devon, Inggris. Yang menarik, mereka telah berpose tanpa busana sebagai model kalender untuk tujuan sosial. Mmmm…

Ada 11 gadis yang tergabung dalam Young Farmers’ Clubs (YFC) ini. Mereka, seperti dilansir Dailymail, Selasa (18/8), telah berpose untuk kalender 2010 yang diproduksi pusat penelitian kanker Inggris. Melalui penjualan kalender ini, mereka berharap dapat menyumbang £2.000 (Rp 25 juta) bagi penelitian kanker.

Para gadis desa yang seksi ini pun berpose dengan gaya keseharian petani Inggris. Mulai memerah susu sapi, menyiangi jerami, hinga menungang kuda. Hanya saja, semua dilakukan tanpa selembar pakaian pun.

Ide berpose bugil ini, berawal dari anggota YFC Harley Copper, 18. “Saya selalu mencoba beramal bagi kegiatan sosial setiap tahunnya, namun yang ini memang cukup mengejutkan,” kata dia.

Pasalnya, saat mengusulkan hal ini, dia justru mendapat respon positif. Banyak gadis yang langsung tertarik dan mengaku tidak menyangka hal ini akan terjadi. “Kedua orang tua dan bibi saya meninggal karena kanker. Inilah yang memotivasi saya untuk membuat kalender ini,” jelas Copper.

Gadis-gadis desa itu pun awalnya merasa malu saat dilakukan sesi pemotretan. “Hari pertama pemotretan memang cukup membuat gugup. Terutama saat melihat sejumlah warga Roborough pergi ke gereja. Saat itu saya sangat malu,” aku Georgie Harris, yang menjadi model bulan Juni.

Sementara warga Desa Roborough justru merasa bangga bahwa di antara mereka bisa menjadi model instan. “Mereka semua cantik dan hal ini mungkin akan menjadi daya tarik orang bergabung dengan YFC. Mereka telah memberikan warna bagi desa ini. Saya tidak keberatan jika mereka berpose di ladang saya,” kata seorang warga. Wah, maunya! [nuz]

Buset! Ibu Mengandung Selusin Bayi

18/08/2009 – 10:06

(thesun.co.uk)

INILAH.COM, Tunis – Bagi sebagian orang, memiliki banyak anak sama dengan memiliki banyak rezeki. Namun, entah apa yang ada di pikiran ibu asal Tunisia ini saat mengetahui akan melahirkan 12 anak. Dia pun tampaknya akan memecahkan rekor memiliki kandungan dengan janin terbanyak di dunia.

Perempuan yang tak disebutkan namanya itu, seperti dilansir The Sun, Selasa (18/8), tengah mengandung selusin bayi yang teridentifikasi enam perempuan dan enam laki-laki. Sementara, suaminya yang bernama Marwan tadinya berpikir istrinya yang berprofesi sebagai guru itu tengah mengandung anak kembar.

Namun, warga Gafsa, Tunisia, itu mengaku bahagia dengan rencana kelahiran selusin bayi mereka itu. Bahkan, istrinya, disebut Marwan berencana akan melahirkan secara normal.

Namun, dokter menyebut hal itu tidak mungkin dilakukan. Melahirkan 12 bayi itu hal yang luar biasa. “Ibu itu harus dipantau terus kondisinya,” kata Dr Mark Hamilton dari Perkumpulan Kesuburan Inggris. [nuz]

Auch! Turis Prancis Tewas Terinjak Gajah

15/08/2009 – 15:28

Vina Ramitha

INILAH.COM, Chennai – Sebelum berwisata alam, wisatawan sebaiknya mempelajari kebiasaan hewan liar. Hal itulah yang membuat seorang turis Prancis tewas diseruduk dan terinjak gajah India. Auch!

“Turis biasanya sama sekali tak tahu gajah sangat posesif dengan anak-anak mereka dan tak bisa diganggu ketika sedang bersama,” ujar Direktur Operasional Reservasi Mudumalai untuk harimau, Rajiv Srivastava, kepada Reuters, Sabtu (15/8).

Turis Prancis bernama Del Yotel Annie yang seorang pensiunan guru dari Neully Sir Marne tak paham dengan kebiasaan gajah. Ia pun mengambil foto sekelompok gajah di Bokkapuram yang dekat dengan reservasi tersebut.

Tiba-tiba, seekor gajah dewasa yang terlihat tak suka mendatangi Annie dan menyeruduknya. Putra Annie, Fredrick Jean Lue, juga terluka akibat insiden itu dan langsung dilarikan ke rumah sakit.

Peristiwa ini menyebabkan seluruh penjaga hutan diimbau untuk memperingatkan turis dan warga yang beraktivitas dekat hutan agar lebih berhati-hati terhadap hewan, serta mempelajari kebiasaan mereka. [vin]

terkait :

Ular Berkepala Manusia Dimusnahkan Agar Tidak Lahir Fitnah

Ular Berkepala Manusia di Trenggalek Heboh di Youtube

Monster Loch Ness Terlacak di Google Earth?

Berjalan di Atas Sayap Pesawat yang Melaju 160 Km/Jam

Wow! Petani Seksi Pose Bugil di Kalender

  1. 8 September 2017 pukul 04:02

    Thanks for sharing this interesting page with us. Exceptionally well written! Interesting content. Is there anything else I could read to learn more about this? I simply have to tell you that your blogs are totally awesome.

  2. 6 September 2017 pukul 04:19

    I have added your page to my LinkedIn Your articles are unbelievable. You should be super proud of yourself.

  3. 6 September 2017 pukul 03:42

    My dad said they love your articles article. You have a great sense of humor. You seem to really know who you are.

  4. 6 September 2017 pukul 01:40

    I am hoping you write once more very soon! it is like you wrote the book on it or something. You have made my day! You should be thanked more often. So thank you!! I actually felt my brain growing when I browsed your blog.

  5. 5 September 2017 pukul 06:21

    That cleared it up for me. I am hoping you write once more very soon!

  6. 5 September 2017 pukul 04:05

    I hope you are making cash off this website You are my savior. You remind me of my roomate. Certainly a lot of details to take into consideration.

  7. 4 September 2017 pukul 22:07

    You deserve a hug right now. I really like your blog. You have opened my eyes to varying views on this topic with interesting and solid content. You could survive a Zombie apocalypse.

  8. 4 September 2017 pukul 20:30

    Any additional suggestions or hints? It is very informative and you are obviously very knowledgeable in this area. Spot on with this.

  9. 4 September 2017 pukul 15:09

    You remind me of my roomate. Your creative potential seems limitless. You have brought up a very superb points I am on the same side as you.

  10. 4 September 2017 pukul 12:46

    Thanks for sharing your info. Just wanted to say fantastic blog! I truly appreciate your efforts and I am waiting for your next post. I bet you would like Connecticut.

  11. 4 September 2017 pukul 12:33

    I bookmarked it to my bookmark site list and will be checking back soon. You have a good head on your shoulders. I know old school Pinterest professionals would agree.

  12. 4 September 2017 pukul 12:11

    I bet top Google Plus experts would agree. I feel like I should send you money for this great content.

  13. 4 September 2017 pukul 11:29

    Colors seem brighter when you are around. excellent post, thanks a lot. My bff is trying to discover more about this subject.

  14. 3 September 2017 pukul 06:20

    Thank you! I bet you would like Illinois.

  15. 3 September 2017 pukul 05:47

    Babies and small animals probably love you. Thank you for writing this great write up.

  16. 3 September 2017 pukul 05:18

    Please write more. I discovered your site by chance Old school Facebook professionals would love this.

  17. 3 September 2017 pukul 04:40

    Thanks for sharing your info. Such a deep answer!

  18. 3 September 2017 pukul 04:19

    I will just say magnificent! I truly feel this site needs a great deal more followers

  19. 2 September 2017 pukul 12:38

    I have added your blog to my Facebook bookmarks It is very informative and you are obviously very knowledgeable in this area.

  20. 2 September 2017 pukul 11:58

    I was looking everywhere and this popped up like nothing! This is so helpful! I know top Blog pros would love your posts. Will you write more about this? Take a look at my web site as well and let me know what you think.

  21. 2 September 2017 pukul 06:43

    Really Cool. Thanks for sharing your info. I enjoy the stuff you provide here and can not wait to take a look when I get home.

  22. 2 September 2017 pukul 04:17

    Crazy odd, this website was already running when I turned on my computer. I shared this on Blog.

  23. 2 September 2017 pukul 03:20

    I am on the same side as you. There are certainly a lot of info to take into consideration. I could not stop myself from commenting. This information is amazing.

  24. 2 September 2017 pukul 03:09

    Spot on with this. Any team would be lucky to have you on it.

  25. 2 September 2017 pukul 02:17

    You appear to know a lot about this. You have a great sense of humor. Crazy strange… your page was already loaded when I opened my browser. I think the admin of this web post is really working hard in support of his web site, since here every material is quality based information. This website looks just like my old one

  26. 2 September 2017 pukul 02:04

    Hit me up! I like your style. I just stumbled upon your write up. Well this is strange, this website was loaded when I started my phone. excellent page.

  27. 1 September 2017 pukul 18:01

    A lot of info to take into consideration. I know old school Instagram pros would agree. I am on the same side as you.

  28. 1 September 2017 pukul 16:59

    I found your blogs on my Blog feed. Wow, that is a really cool way of thinking about it!

  29. 1 September 2017 pukul 11:43

    I bookmarked it to my bookmark site list and will be checking back soon. Your blogs reminds me of my bestie. great post.

  30. 1 September 2017 pukul 11:08

    Are there other websites you work on? I discovered your blog by chance

  31. 1 September 2017 pukul 08:37

    I bet seasoned Blog pros would really love your website. I am not even kidding, you are a smart cookie. You appear to know a lot about this. I have learned new things through your page. I have been looking everywhere for this!

  32. 1 September 2017 pukul 06:36

    Great tips and very easy to understand. You could survive a Zombie apocalypse.

  33. 1 September 2017 pukul 05:16

    You appear to know a lot about this. No complaints on this end, simply a great piece.

  34. 1 September 2017 pukul 03:11

    You are inspiring. I shared this on Google Plus. A lot of info to take into consideration. I found your articles via Google Plus while searching for a related topic, your write up came up and I am glad it did

  35. 1 September 2017 pukul 03:02

    Your post has proven useful to me. Hey, that is a clever way of thinking about it.

  36. 1 September 2017 pukul 02:08

    Without proper research, your readers will not be interested and you would lose credibility. Geez, that is unbelievable. I bet you make babies smile. Any team would be lucky to have you on it.

  37. 31 Agustus 2017 pukul 21:33

    You saved me a lot of hassle just now. Geez, that is unbelievable.

  38. 31 Agustus 2017 pukul 21:18

    Please write more. Right here is some really useful info. I have added your page to my Reddit bookmarks I enjoyed reading what you had to say. Hello from Indiana!

  39. 31 Agustus 2017 pukul 19:51

    awesome post. I am trying to learn more about this topic. My pleasure to being here on your blog. I had to take a break from cleaning carpet to read your write up. You have a great sense of humor.

  40. 31 Agustus 2017 pukul 07:49

    This blog looks just like my old one You deserve a hug right now. In my view, if all webmasters and bloggers made just right content material as you did, the web might be a lot more helpful than ever before. Really Cool. Who raised you? They deserve a medal for a job well done.

  41. 31 Agustus 2017 pukul 07:28

    amazing job on this article! awesome page and thought|Thanks for expressing your own blogs I�d constantly stick to|Thank you almost all for the details. Son of a gun! good little bit of written content. Somehow you make time stop and fly at the same time.

  42. 11 Juli 2017 pukul 09:23

    Aw, this was an exceptional great post. It must have taken you great efforts to create this article… Appreciate!

  43. 6 Juli 2017 pukul 10:26

    Great Post! I agree completely with you here. It is a very valuable and useful collection of blogs. I am trying to gain information from all these. Really helpful. Thank you..!!

  44. 12 Mei 2017 pukul 21:57

    online shopping for women’s footwear

  45. 1 Maret 2010 pukul 12:22

    wow hbt dong klo ank udh besar2 ibux bs bkn tim kesebelasan?he2….

  46. 30 Agustus 2009 pukul 00:03

    bulan puasa oi

  47. solarsedayu
    26 Agustus 2009 pukul 21:33

    to : ILYAS AFSOH,
    yeee , gimana sih !
    baru dibukain dah minta ampun .. hehehe

  48. ILYAS AFSOH
    26 Agustus 2009 pukul 20:33

    ampun bro 😦

  49. 25 Agustus 2009 pukul 06:59

    klo dah pada buka baju semua, pasti masuk angin, dan pasnya diolesi minyak kayu putih khas ambon..klik di http://www.minyakayuputih.co.cc

  50. solarsedayu
    24 Agustus 2009 pukul 17:25

    to : islamarket.net,
    untung petani kita nggak ada yang berperilaku kayak gitu ya boss ?
    wah nggak berani bayangin kalo para petani kita kayak gitu, he.. he..

  51. 24 Agustus 2009 pukul 16:50

    waduh. waduh.. bahaya tuh!

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: